joi, 19 iunie 2014

fantomele inimii


abia am terminat de sculptat dealul acela
mereu îmi dădea de furcă
pe el trebuia să treacă spre munți caprele-negre
niciodată nu au ajuns
undeva se înălța o flacără le înghițea
de ce atâta iarbă când nimeni nu i-a cunoscut gustul nu știu

pe aici e noapte în degrade
a mai murit un cer alte două s-au rătăcit
mi s-au terminat copacii pentru chibrituri
i-am programat să-și amintească de mine peste câteva triluri
odată cerșeau beția aceasta
unii au traversat podurile alții zac fură din seva lui iunie

astăzi am scris cu ochii închiși poate mâine la fel
florile-de-zori toarnă descântecul îți pronunță numele
cred că aiurez
oare te-am strigat?
am brațele răstignite într-o sălbăticie kilometrică
fantomele inimii învață jocul la ruletă
îți trimit fotografia cu ele
eu voi păstra copia

la post-restant



Niciun comentariu: