sâmbătă, 8 februarie 2014

doar secretele dospite în lacrimă




doar secretele dospite în lacrimă

chiar și omul nopții era gelos
de câte ori întârziasem să-ți arunc inima
găsise ghetele cu care m-ai așteptat ultima oară biletul de zăbovire prin foc
suplimentul de răbdare care începea cu lasă poate etc
farfuria din care gustasem singurătatea
chiar și surâsul tău sarcastic
dar inima ioc

intrase într-un fel de transă uita că a mai trecut pe acolo
făcea semen pe tălpi căuta indicii
să pricep odată că m-am înecat exact în teritoriul lui și alt lac mai adânc nu este
în caz că asta vreau
că vântul a fluierat de patru ori în cruce
ducă-se pe pustiu mi-a șoptit toată otrava nu face cât lumina din ochii tăi
când ceri pace cu tine

l-am confundat cu îmblânzitorul de la circul străzii
uneori îl simțeam fluierând sub ruine
alteori a uimire niciodată nu l-am comparat cu celălalt tu 
abia când îți ștergea tăcerea am știut încotro s-o iau
războinicul meu drag
cum mi-ai adunat doar secretele dospite în lacrimă
sunt ale tale acum ți le dăruiesc
cu tot freamătul lor

Niciun comentariu: