sâmbătă, 20 iulie 2013

ȘI PLOUĂ...

E noapte și plouă în culori. Aerul are o mie de ace. Toate se înfig în sufletul oraşului meu. Poate că sunt mesageri pentru o singură adresă. Mesagerii şoaptelor.
- Auzi? Liniştea plânge!  
 - Taci! Vreau s-o ascult!
Într-adevăr, liniştea plângea adorabil. O lacrimă se prelingea pe buzele lunii cu privirea pierdută în pânzele de ieri.
 - Ce departe eşti în noaptea asta! Mi-a rămas doar o fărâmă din zâmbetul tău. L-am păstrat într-o sferă specială, dar simt că îngheaţă!
 - Scuze, dar ştiu o inimă care străluceşte mai mult decât tine!
Dintr-un colţ al sufletului fotografia mea suspină.
 - De ce-ai minţit?
Nu sunt în stare să răspund. M-a prins. Mi-am uitat surâsul într-o temniţă.
Mă apropii de fereastră. Dincolo de jumătatea goală a inimii, se aude cântând:

Te-aş iubi, poate,
dacă ai inventa un oraş pe mare,
un oraş cât o cutie de chibrituri,
să-l aşez pe tâmplele valurilor,
lângă pianul cu aripi de înger.

Te-aş iubi, poate,
dacă mi-ai aduna
seminţele risipite de vânt,
pe care un semănător singuratic
le-a răsădit în pragul deşertului,

Dar fiindcă eşti singurul oraş
cu seminţe de suflet,
voi scrie pe tine
motto-ul zilei de mâine…

Casa mea e din cărţi de joc. Acolo se întrec, în noapte, gânduri opace... Şi plouă peste ele … adorabil!
Sub tălpile picurilor de gânduri cresc munţi de sare. Cândva voi şti să le reprezint nefiinţa…

4 comentarii:

Sandu spunea...

foarte frumos si totdata vreau sa remarc sensibilitatea ... frumos!!!!

Sandu spunea...

foarte frumos si totdata vreau sa remarc sensibilitatea ... frumos!!!!

Anonim spunea...

minunate cuvinte!

gina zaharia spunea...

mulțumesc tuturor celor care popesc pe pagina sufletului meu!