luni, 10 mai 2010

fata din poveste

şi dacă azi te-am înşelat
cu mine cea de ieri,
e pentru că nu am plecat
din tine nicăieri,


şi dacă malul drept al meu
s-a rupt în albă zare,
e că o stea din cerul tău
a înflorit în mare,


şi dac-am pribegit nătâng
pe norii cu furtună,
e pentru că doream să plâng
ferice-n vreme bună,

şi dac-am adunat în şoapte
fărâme de niciunde,
e pentru că în flori de noapte
m-ai transformat în unde,

şi dacă mâine fi-voi azi
în zidul dimineţii,
e pentru că în mine arzi
tu, călător al vieţii,

şi dacă raze de lumină
vor fi trecut de mine,
e pentru ziua ce-o să vină
cu azi pierdut în mâine,

şi dac-am scris aceste rânduri
cu litere de val,
e că sunt vocea din adâncuri
ce ţi-o ofer în dar,

şi dacă umerii mei goi
sunt nuferi fără veste,
e pentru că în ochii tăi
stă fata din poveste...

Niciun comentariu: